op zoek naar gebruiksgemak

Lebara No.1 customer service… again?

Iedereen heeft zo zijn of haar ervaring met leveranciers, waarbij je op enig moment een beroep moet op de Onderscheiding Lebarahelpdesk. Ik heb zelf op verschillende helpdesks gewerkt en vond het altijd een dankbare en zinvolle job.
Mijn persoonlijke ervaringen, onder andere met IZA, ING, Consumentenbond en Telfort waren matig. Prettige uitzondering was die keer dat ik voor een klant met Xs4all belde en door een zeer relaxte en kundige medewerker geholpen werd. Wie Lebara (telefoonprovider) bekroonde blijft voor mij een raadsel.

Ongeveer een maand geleden merkte ik dat mijn Lebara-beltegoed, gekocht bij het Kruidvat, niet werkte. Uit nieuwsgierigheid heb ik rechtstreeks gebeld met hun helpdesk in Londen, goed geregeld omdat ik met mijn lege simkaart gratis kon bellen.

Tot zover het positieve. Minder enthousiast ben ik achteraf over de verschillende medewerkers van Lebara, die mij altijd zeer vriendelijk te woord stonden maar verder niets anders konden dan te verwijzen naar hun supervisors, die niet aanwezig waren.
Ik heb dus na het eerste telefoontje mijn tegoedbonnetje per post  naar Londen verzonden (e-mail was niet mogelijk..) en na 10 dagen bleek het eindelijk gearriveerd op de helpdesk zelf. Maar ik moest wel nog 5 dagen wachten voordat de fout hersteld kon worden. Daarna niets meer gehoord.

En omdat ik geen zin had in het vierde telefoontje, heb ik een e-mail verzonden naar de Kruidvat-helpdesk, die binnen de normtijd reageerde (inclusief callnummer) en na wat vragen over het tegoed zelf, regelde dat ik bij mijn filiaal alsnog een geldig beltegoed kon ophalen.  Zo kan het dus ook!

Geef een reactie

Voorbeelden
Home csconsultancyzeist.nl Home effeff.nl Home advoo.nl

Copyright Webvriendelijk © 2012. All Rights Reserved.